mandag 8. desember 2008

Gopio's julegaveliste

Her kommer min liste over hva som har blitt laget iløpet av året 2008 Det som er skrevet i rødt er ferdig. Skal prøve å legge ut litt bilder også etterhvert, men har gått i ett med først svangerskapskvalme og spying i 10!!! uker, deretter mye styr rundt denne graviditeten, så det har blitt lite tid til blogging og strikking i det siste.. Men skal virkelig ta igjen denne uken tenker jeg :) Så kommer bilder iløpet av dager idag, av det aller meste..
......................................................................................................................................................................

Mamma og pappa: Mamma og pappa skal få hver sin julegave, pappa får sender/mottaker til radioen til flyet sitt (etter eget ønske), mamma får 60 cm julenisse og juledame og frokostservise
Min søster:Hakkebakkeskogencd, Stort fiskteppe (etter eget ønske)
Min bror: Ullundertøy, kule boksere, parfyme og gavekort på G-sport

Min samboer: Ønsker seg vist byggtørke, så nå må jeg prøve å finne ut først og fremst hva dette er, og hva det koster...

Svigerforeldre:Svigermor får gavekort på massasje, svigerfar får GPS til bilen
R & L: Har ingen anelse..
Ø: Bok fra eventyrboka.no(bestilt) leke,
V: Bok fra eventyrboka.no(bestilt) leke,

Bestemor E: Rødt englemaskesjal, bestilt
Bestemor M: Brunt englemaskesjal bestilt
Bestemor R: Grønt englemaskesjal bestilt
Bestemor G & Bestefar N: Strikket Solan
Tante og onkel: Strikket Ludvig,
E M: Vinveske m/ vin
B E & M: Vinveske m/vin
O M: Vinveske m/vin
T E & H: Vinveske m/vin
E: Skjerf + liten kjøpeting
M: Hals og lue
T: Skjerf + liten kjøpeting
K: Lue og votter
H: Skjerf & lue
Heine: Grønn jakke

5 vennepar: vinvesker ++
Simen: Strikka opel genser :) og strikket bukse
Malene: Strikka jakke :) & sokker








Her kommer bildene av opel genseren hvertfall.. det er kun de jeg har tilgjengelig for øyeblikket..
















Ingen kommentarer: